بسم رب المستضعفینیُریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللَّهِ بِأَفواهِهِم وَاللَّهُ مُتِمُّ نورِهِ وَلَو کَرِهَ الکافِرونَو سلام بر محمد مصطفی و خاندان پاک ایشان«مسلمانان جهان و محرومین سراسر گیتی از این برزخ بی‌انتهایی که انقلاب اسلامی ما برای همه جهانخواران آفریده است احساس غرور و آزادی کنند؛ و آوای آزادی و آزادگی را در حیات و سرنوشت خویش سردهند و بر زخم‌های خود مرهم گذارند که دوران بن‌بست و ناامیدی و تنفس در منطقه کفر به سر آمده است و گلستان ملت‌ها رخ نموده است. همه باید از مرداب و باتلاق و سکوت و سکونی که کارگزاران سیاست آمریکا و شوروی بر آن تخم مرگ و اسارت پاشیده‌اند به درآییم.» امام خمینی(ره)

سلام بر تمامی آزادگان و مبارزان راه حق؛ پیروان مکتب روح الله خمینی کبیر، سربازان جنگ فقر و غنا، مبارزان نبرد اسلام ناب با کفر و نفاق و اسلام آمریکایی و سلام بر شاگرد امام روح الله، شیخ ابراهیم زکزاکی.

شاگردی که همانند استادش پرچم قیام لله را برافراشت تا در نیجریه، امتی سکون و سکوت خود مقابل ظلم و استکبار را شکسته و فریاد دادخواهی سر دهد. امتی که در مسیر مبارزه خود مورد شدیدترین ظلم‌ها واقع شد که حتی برخی سردمداران مدعی دنیای اسلام نیز نسبت به آن مردمان سکوت پیشه کرد، اما آنها با صبر و استقامت به دنبال احقاق آزادی واقعی بودند. از هیچ هزینه‌ای دریغ نکردند تا آنجا که رهبر قیام 6 فرزند خود را در این راه فدا کرد. فرزندان شهید روز قدس که فریاد آزادی فلسطین را سر میدادند و سینه‌های خود را مقابل گلوله‌های نوکران و گماشته‌های رژیم صهیونیستی در نیجریه سپر کردند. اسرائیل و دولت‌های هم‌پیمان آن خیال میکردند با گلوله میتوانند جلوی نور را گرفته، مانع شما و مردمان مظلوم فلسطین شوند، اما حالا که شما اینجا در اوج عزت هستید و مردمان فلسطین شدیدترین ضربات تاریخ مبارزاتی خود را بر رژیم غاصب وارد کرده‌اند. این است سنت الهی. مبارزه حق و باطل مرز نمی‌شناسد، همانطور که امام روح الله فرمود: «جنگ ما جنگ عقیده است، جغرافیا و مرز نمی‌شناسد و ما باید در جنگ اعتقادی‌مان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم.» امروز روزی است که باید همه با هم زیر سایه اسلام عزیز با وحدتی بی‌نظیر همانگونه که شما در نیجریه آن را رقم زدید بسیج شده و زمینه حضور حضرت حجت ارواحنا له الفدا را فراهم آوریم.

خدا را سپاس که وعده او و اولیائش صادق است و امروز از فلسطین تا زاریا “ان الله یدافع عن الذین آمنوا” برهمگان نور حقیقت و ایمان را نمایان کرده است. روزی دولتمردان خانه عنکبوت با محاسبات پوسیده‌ خویش می‌انگاشتند که با قتل عام فرزندان و پرورش یافتگان کلاس درس تو می‌توانند نور خدا را که از قلب می‌جوشید خاموش کنند و سیل خون را جاری ساخته و مثل همیشه با ابزار جنایت به مصاف حق آمدند اما ای ابراهیم آزاده امروز درحالی فاتحانه و مقتدرانه در آغوش ملت خمینی هستید که اسرائیل در باتلاق ذلت خود سرگرم دست و پا زدن برای تمدید حیات نباتی خویش است و خداوند اینگونه ما را به نمایشگاه تحقق وعده‌های خود می‌نشاند.

حال که به ایران آمده و در جمع دوستداران و هم سنگران خود قرار گرفته‌اید ابتدا شایسته است سالها مبارزه و جهادتان ستوده و از خداوند متعال توان و همت ادامه مبارزه‌تان را خواستاریم. از استقامت همسر گرامیتان بانو زینت‌الدین ابراهیم که نمونه‌ یک زن مقاوم و الگوست و در این راه نیز جانباز شده‌اند قدرانی میکنیم هرچند کلمات در بیان مبارزات شما و همسرتان و قدردانی از آنها ناتوان است و کافی نیست. در ثانی آمادگی خود برای همراهی شما و قیام شیعان و مسلمانان نیجریه را اعلام کرده و همراه با شما عهد میبندیم تا وقتی ظلم برپاست پای مبارزه بایستیم و ملت مظلوم فلسطین را رها نکرده تا نابودی رژیم غاصب در کنار آنان بایستیم و آنان را یاری رسانیم.

«من بار دیگر از مسئولین بالای نظام جمهوری اسلامی می‌ خواهم که از هیچ‌کس و از هیچ‌ چیز جز خدای بزرگ نترسند و کمرها را ببندند و دست از مبارزه و جهاد علیه فساد و فحشای سرمایه‌ داری غرب و پوچی و تجاوز کمونیزم نکشند که ما هنوز در قدمهای اول مبارزۀ جهانی خود علیه غرب و شرقیم.مگر بیش از این است که ما ظاهراً از جهانخواران شکست بخوریم و نابود‌ شویم؟ مگر بیش از این است که ما را در دنیا به خشونت و تحجر معرفی کنند؟ مگربیش از این است که با نفوذ ایادی قاتل و منحرف خود در محافل و منازل، عزت اسلام و مسلمین را پایکوب کنند؟ مگر بیش از این است که فرزندان عزیز اسلام ناب محمدی در سراسر جهان بر چوبه‌‌های دار‌ روند؟ مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب‌ اللّه‌ در جهان به اسارت گرفته شوند؟ بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفۀ اسلامی خود عمل کنیم.» امام روح الله خمینی