جمعی از بسیجیان امام روح الله (ره) در نامه ای به تحلیل دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری و بیان مطالبات خود از کاندیداهای محترم پرداختند.

برشی از متن نامه به شرح زیر می باشد:

 

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

إنّی مَسؤولٌ و إنّکُم مسؤولُونَ

باتوجه‌به در پیش بودن انتخابات نامنتظره دوره چهاردهم ریاست‌جمهوری، نکاتی چند از جانب بسیجیان خمینی و خامنه‌ای به نظر می‌رسد که خدمتتان عرض خواهد شد.

باتوجه‌به بیانات موجودی که از جانب کاندیداهای محترم مطرح می‌شود، این نکته اساسی که گویا تفقدی بر عمق بحران‌های فعلی جامعه از طرف کاندیداهای رقابت انتخابات وجود ندارد، محرز است. تا زمانی که از طرف نیروهای حاضر در صحنه، ایده مشخص و چشم‌انداز قابل ارائه‌ای به جامعه وجود نداشته باشد، بالتبع تفسیر و تحلیلی از شرایط کنونی کشور و پرداخت به امکان‌ها و راه‌حل‌ها از دریچه وضع موجود صورت نمی‌گیرد و منازعات و بحث‌های میان نیروهای سیاسی، در حداقلی‌ترین سطح ممکن و پیرامون مسائل حاشیه‌ای است. این منازعات به نظر در یک سطحی‌نگری و به‌دوراز نگاه‌های کلان و راهبردی، بدون توجه و تحلیل از وضعیت فعلی، بدون چشم‌اندازی از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، در دعواهای زرد ارائه “برنامه – کارنامه” یا طرح‌های شکست‌خورده‌ای چون بازگشت به FATF ” ” و یا میدان دادن به شخصیت‌هایی که “برجام” را رقم زدند، محصور مانده‌اند…

 

برای دانلود متن کامل نامه بر لینک زیر کلیک نمایید.

نامه تحلیلی و دعوت‌نامه از کاندیداهای دوره چهاردهم انتخابات ریاست‌جمهوری