اولین نشریه دانشجویی کشور به ایستگاه 121 رسید

 

 

مهدی رمضانعلی سردبیر نشریه حیات، از انتشار صد و بیست و یکمین شماره ماهنامه فرهنگی-سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) خبر داد.

 

مهدی رمضانعلی سردبیر نشریه حیات، گفت:
شماره 121 نشریه حیات (ماهنامه فرهنگی سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام)، در قالب چهار پرونده اقتصادی ، اندیشه ، اجتماعی و سیاسی به رشته تحریر در آمده است.

 

نشریه حیات در قالب پرونده ویژه اقتصاد به موضوع نهضت ملی مسکن و دولت سیزدهم در مسیر اصلاح اقتصادی ، در پرونده اندیشه به موضوع تاملی در باب حجاب و پرونده باز روشنفکری دینی، در پرونده سیاسی به موضوع از ووهان تا شانگهای ، و در پرونده اجتماعی به موضوع مسئله حجاب و بازگشت به حجاب فرهنگی و مردمی پرداخته شده است.

 

در این شماره، آثار و گفتارهایی از:  حسین سوزنچی ، سینا کلهر، داوود طالقانی، علیرضا حسین پور، مهدی شریفی، سید علی رضوی و جمع دیگر از محققین و صاحب نظران علوم انسانی کشور منتشر شده است.

 

نشریه حیات به عنوان اولین نشریه دانشجویی کشور با نام «تفکر بسیجی» در سال ٧٠ آغاز به کار کرد و اکنون به ایستگاه 121 رسیده است.

رویکرد ما در نشریه، پرداخت دقیق به مسائل روز کشور در حوزه فرهنگ و سیاست از منظر علوم انسانی است؛ از این رو از کلیه دانشجویان و پژوهشگران علوم انسانی کشور جهت مشارکت در تولید و توزیع ماهنامه فرهنگی-سیاسی حیات، دعوت به همکاری می‌نماییم.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی شماره 121 نشریه حیات را از طریق نرم‌افزار کتابخوان «طاقچه» مطالعه، و برای تهیه نسخه کاغذی آن به کتابفروشی‌ نشر اسم یا ترنجستان سروش، و یا صفحه اینستاگرام و کانال حیات در پیامرسان بله به نشانی hayatmag_ir@ مراجعه نمایند.

 

 

حیات در طاقچه