سردبیر نشریه حیات در گفتگو با بسیجی‌سو :

اولین نشریه دانشجویی کشور به ایستگاه ۱۱۶ رسید

مهدی رمضانعلی سردبیر نشریه حیات، از انتشار صد و شانزدهمین شماره ماهنامه فرهنگی-سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) خبر داد.

مهدی رمضانعلی سردبیر نشریه حیات، در گفت‌وگو با بسیجی‌سو گفت:

شماره ۱۱۶ نشریه حیات (ماهنامه فرهنگی سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام)، در قالب هفت پرونده اقتصاد، جامعه، مقاومت، رسانه، نگار، پایداری و سیاسی به رشته تحریر در آمده است.

نشریه حیات در قالب یک ویژهنامه در پرونده جامعه به شخصیت اجتماعی و ابعاد تربیتی سردار سلیمانی، در پرونده مقاومت به جایگاه مکتب حاج قاسم در کشورهای حوزه مقاومت، در پرونده اقتصاد به حضور اقتصادی جبهه مقاومت و آمریکا در منطقه، در سرویس رسانه به بایکوت خبری حاج قاسم و جایگاه رسانه در گفتمان سازی این شخصیت والا، در سرویس سیاسی به ابعاد سیاسی شخصیت حاج قاسم و نقد و بررسی نگاه‌های مختلف پیرامون ایشان و الگوبودن شخصیت سیاسی سردار، در سرویس پایداری به روایت‌های همرزمان حاج قاسم از شخیت ایشان وبررسی شخصیت شهید هادی طارمی (از شهدای همراه ایشان) و در پرونده نگار به قاب‌های ماندگار از شهادت ایشان پرداخته است.

در این شماره، آثار و گفتارهایی از: حجت‌السلام شیرازی، حجت‌الاسلام‌ سعادت نژاد، حجت‌الاسلام قنبریان، حجت‌الاسلام سرلک، مرضیه هاشمی، دکتر مهدی حمزه‌پور، دکتر محمدهادی همایون، دکتر روح‌الامین سعیدی، دکتر حسین آجرلو، دکتر حسین محمدی سیرت، دکتر مهدی جمشیدی، ساعد رمضانعلی، دکتر سجادحسین نیا، فاطمه نوروزی، مهندس مهدی عباسی، مهدی طارمی، الیاس احباروش، باربارا اسلاوین، علی مسعودیان و جمع دیگر از محققین و صاحب نظران علوم انسانی کشور منتشر شده است.

نشریه حیات به عنوان اولین نشریه دانشجویی کشور با نام «تفکر بسیجی» در سال ٧٠ آغاز به کار کرد و اکنون به ایستگاه ۱۱۶ رسیده است. رویکرد ما در نشریه، پرداخت دقیق به مسائل روز کشور در حوزه فرهنگ و سیاست از منظر علوم انسانی است؛ از این رو از کلیه دانشجویان و پژوهشگران علوم انسانی کشور جهت مشارکت در تولید و توزیع ماهنامه فرهنگی-سیاسی حیات، دعوت به همکاری می‌نماییم.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی شماره ۱۱۵ نشریه حیات را از طریق نرم‌افزار کتابخوان «طاقچه» مطالعه، و برای تهیه نسخه کاغذی آن به کتابفروشی‌ نشر اسم یا ترنجستان سروش، و یا صفحه اینستاگرام و کانال حیات در پیامرسان بله به نشانی hayatmag_ir@ مراجعه نمایند.

حیات در طاقچه:
«ماهنامه حیات ـ شماره ١١۶ ـ دی ١۴٠٠»
https://b2n.ir/Hayat116