اولین نشریه دانشجویی کشور به ایستگاه ۱۱۴ رسید

مهدی رمضانعلی سردبیر نشریه حیات، از انتشار صد و چهاردهمین شماره ماهنامه فرهنگی-سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) خبر داد.

مهدی رمضانعلی سردبیر نشریه حیات، در گفت‌وگو با فارس گفت:

شماره ۱۱۴ نشریه حیات (ماهنامه فرهنگی سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام)، در قالب شش پرونده پایداری، جامعه، مقاومت، رسانه، نگار و اقتصادی به رشته تحریر در آمده است.

نشریه حیات در قالب پرونده ویژه رسانه به موضوع تحول در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، در پرونده جامعه به تحلیل شرایط اجتماعی آبان سال ۹۸، در پرونده مقاومت به بررسی و تحلیل وضعیت فعلی کشور آذربایجان، در پرونده پایداری به موضوع گفتمان جهادی و جهاد و سازندگی، در پرونده اقتصادی به مسائل خودرو و ابعاد اقتصادی آن و در پرونده نگار به قاب‌های تلخ آبان‎‌ماه پرداخته است.

در این شماره، آثار و گفتارهایی از: دکتر عبدالکریم خیّامی، دکتر محسن لبخندق، دکتر سیدجواد حسینی، حاج عظیم ابراهیم‌پور، دکتر حسین علیپور، آرش فهیم، عدنان حامدسلطانی و جمع دیگر از محققین و صاحب نظران علوم انسانی کشور منتشر شده است.

نشریه حیات به عنوان اولین نشریه دانشجویی کشور با نام «تفکر بسیجی» در سال ٧٠ آغاز به کار کرد و اکنون به ایستگاه ۱۱۳ رسیده است. رویکرد ما در نشریه، پرداخت دقیق به مسائل روز کشور در حوزه فرهنگ و سیاست از منظر علوم انسانی است؛ از این رو از کلیه دانشجویان و پژوهشگران علوم انسانی کشور جهت مشارکت در تولید و توزیع ماهنامه فرهنگی-سیاسی حیات، دعوت به همکاری می‌نماییم.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی شماره ۱۱۴ نشریه حیات را از طریق نرم‌افزار کتابخوان «طاقچه» مطالعه، و برای تهیه نسخه کاغذی آن به کتابفروشی‌ نشر اسم یا ترنجستان سروش، و یا صفحه اینستاگرام و کانال حیات در پیامرسان بله به نشانی hayatmag_ir@ مراجعه نمایند.

حیات در طاقچه:
«ماهنامه حیات ـ شماره ١١۴ ـ آبان ١۴٠٠»
https://b2n.ir/Hayat114