صد و دهمین شماره ماهنامه فرهنگی-سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) منتشر شد.

شماره ۱۱۰ نشره حیات (ماهنامه فرهنگی سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام)، در قالب هفت پرونده اقتصادی، سیاسی، هنر، رسانه، جامعه، اندیشه و مقاومت به رشته تحریر در آمده است.

نشریه حیات در پرونده جامعه به بررسی گفتمان‌های فرهنگی جریانات سیاسی کشور، در پرونده سیاسی به دوگانه میان دولت های مستکبر و جوامع آنان، در پرونده اندیشه به مروری اجمالی بر مواجهه ما و غرب از قاجار تا انقلاب اسلامی، در پرونده هنر به بررسی نقش فرهنگ در شکل گیری فرم هنری، در پرونده اقتصادی به نگاهی بر مبنای ارزشی کار در نظر اسلام و مکاتب غربی، در پرونده رسانه به بازنمایی تحولات افغانستان و گروه های نظامی طالبان در رسانه ملی و در پرونده مقاومت به واکاوی و بررسی ماجرای بیروت پرداخته است.

در این شماره، آثار و گفتارهایی از: دکتر عادل پیغامی، دکتر کامران ندری، دکتر قائمی‌نیک، دکتر میثم لطیفی ، دکتر نصرت پناه، دکتر فردوسی پور، علیرضا بنی‌طبا، علیرضا صالحی، داوود طالقانی، داود مرادیان، مازیار بیژنی و جمع دیگر از محققین و صاحب نظران علوم انسانی کشور منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی شماره ۱۱۰ نشریه حیات را از طریق نرم‌افزار کتابخوان «طاقچه» مطالعه، و برای تهیه نسخه کاغذی آن به کتابفروشی‌ نشر اسم، و یا صفحه اینستاگرام و کانال حیات در پیامرسان بله به نشانی hayatmag_ir@ مراجعه نمایند.

دریافت حیات در طاقچه:
«ماهنامه حیات ـ شماره ۱۱۰ ـ تیر ١۴٠٠»