به گزارش بسیجی سو ، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام بسیج دانشجویی و مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق (ع) در راستای تحقق بخشی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحول آفرینی حوزه علوم انسانی، نشست علمی – پژوهشی با موضوع نظام سازی انقلاب اسلامی از منظر حقوق عمومی را برگزار می‌کند.

از جمله محورهای این نشست، مفهوم شناسی نظام سازی انقلاب اسلامی از منظر حقوق عمومی، نهادگرایی اجتماعی، ضرورت نظام‌سازی انقلاب اسلامی، نظام‌سازی و نسبت آن با حقوق عمومی، ماهیت نهادهای حکومتی در نظام مبتنی بر مدل ولایت فقیه، تبیین و نقد مدل پارلمانی در نظام مبتنی بر ولایت فقیه، تبیین و نقد مدل ریاستی در نظام مبتنی بر ولایت فقیه و الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت و ساختار حقوق عمومی است.

این دوره با دعوت از اساتیدی چون آیت‌الله کعبی، حجت‌الاسلام میرباقری، ارسطا، پیروزمند، نجف لک‌زایی، واعظ زاده، حبیب زاده و سایر اساتید حوزه و دانشگاه از تاریخ بیست و پنجم تا تاربخ بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری به مدت سه روز در شهر قم برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع بیشتر با رایانامه basijisu.tahghighat@yahoo.com مکاتبه و یا با شماره تلفن 09187385288 تماس حاصل نمایند..