به گزارش بسیجی سو، به مناسبت سالگرد شهادت شهید امیر حسین صبوری، دانشجوی شهید دانشگاه امام صادق علیه السلام، دفتر امور شهدا واحد جهاد و پایداری بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام، مراسم سالگرد شهادت این شهید را در قالب دیدار با خانواده آن بزرگوار برگزار می نماید.

این مراسم در روز دوشنبه 18 دی ماه با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار خواهد شد.

شهید امیر حسین صبوری در سال 1363 در رشته معارف اسلامی و اقتصاد به دانشگاه امام صادق علیه السلام وارد شد و در سال 18 دی ماه 1365 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.

بخشی از وصیت نامه شهید: ولی فقیه حامل پیام الهی است.

حال که به پشت سرم نگاه می کنم، زندگی را همچون گرد آمدن عده از مردم در گوشه ای از خیابان جهت مشاهده سانحه می یابم. شخص مصدوم –که من باشم –روی زمین دراز کشیده و باقی بدون اینکه هیچ کاری بتوانند بکنند، فقط صحبت می کنند، حرف می زنند و مصدوم هم دلش را به آنها خوش کرده غاقل از اینکه همان مردم لحظاتی دیگر پس از فهمیدن چند و چون قضیه پراکنده می شوند. اما حالا می بینم من هستم و خدای من.

پس از بررسی نقشه حمله، متوجه می شوم که توکل رزمنده ها به خدا بیش از حد تصور است.

ما در جنگ با توکل بر خدا فقط پیروز نمی شویم، بلکه معجزه رخ می دهد، معجزه!

خوب حالا که قرار است وصیتی بکنم و کلام آخری داشته باشم، اجازه بدهید شما را متوجه ولایت فقیه سازم و بی هیچ اغراقی عرض کنم او حامل پیام الهی است. او مفسر احکام الهی است. او متصل به ولایت ربوی است.