به گزارش روابط عمومی ، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام در نامه ای خطاب به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی از برگزاری جشن مقاومت و نخستین اجلاسیه اعتاب مقدس جهان اسلام قدردانی کرد.

 

متن نامه بدین شرح هست:

باسمه تعالی
حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، تولیت محترم آستان قدس رضوی

سلام علیکم

توفیق خدمت رسانی در کسوت تولیت آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بدون شک سعادتی گرانقدر است که جز با عنایت حضرتش حاصل نمی گردد.
بارگاه مطهر امام رضا(ع) همواره کانون توجه عاشقان آن حضرت، از فرق و ادیان و ملیت های گوناگون بوده، و سالانه از میلیون ها عاشق و دلداده پذیرایی کرده است. مجموعه آستان قدس رضوی نیز یک نهاد عظیم و جامع در ابعاد مختلف اقتصادی ،فرهنگی و… است که می توان از آن به عنوان بزرگترین موقوفه در جهان اسلام یاد کرد. مجموعه این مسائل یک ظرفیت عظیم را برای گسترش عملی تفکر اسلام ناب محمدی(ص) در سطح جهان اسلام و حتی فراتر از آن، در پیشروی آستان قدس رضوی قرار داده و مسئولیت سنگینی را متوجه متولیان آن کرده است.
بحمدالله در چند ماه گذشته شاهد برنامه های درخور تقدیری از سوی این آستان مقدس در زمینه های مختلف بوده ایم که شاهد مثال آن برنامه ریزی و توجه مضاعف به امور محرومان و مستضعفان، و نیز اهتمام هرچه بیشتر به برنامه هایی با رنگ و بوی بین المللی نظیر برگزاری جشن مقاومت اسلامی و نخستین اجلاسیه اعتاب مقدس جهان اسلام، و گسترش همکاری های فی ما بین است.
بدون شک در شرایطی که نهاد ها و سازمان های دولتی و ذیربط نسبت به مسائل جهان اسلام کم لطفی می کنند، توجه حضرتعالی و مجوعه آستان قدس نسبت به این مهم موجب دلگرمی و رضایت مقام معظم رهبری و ملت های مسلمان و تمامی علاقه مندان و دلسوزان در عرصه جهان اسلام خواهد شد .
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) برحسب تکیلف و وظیفه انقلابی خود از حرکت انقلابی شما در اهتمام به مسایل جهان اسلام تقدیر نموده و آرزومند است این حرکت مثبت و شایسته استمرار داشته و به الگویی برای سایر سازمان ها و مجموعه ها، اعم از دولتی و غیردولتی و مردمی، در جهان اسلام تبدیل گردد.

raesi