به گزارش روابط عمومی، به همت واحد نشر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام، هشتمین دوره آموزشی قلم با عنوان «خبرنگار کوله پشتی» با هدف آموزش دانشجویان بسیجی در حوزه رسانه انقلاب اسلامی در مشهد مقدس در حال برگزاری است. آشنایی با روزنامه نگاری، مهارت طراحی و تدوین، آموزش عکسبرداری و فیلم برداری و آشنایی با نشریات دانشجویی از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

کلاس ایده طراحی با حضور محمدرضا میری، سواد بصری با تدریس استاد ششکلانی، آموزش روزنامه نگاری با حضور آقای سعادتی روزنامه نگار و سردبیر به همراه برگزاری کارگاه‌های آموزش طراحی (فوتوشاپ)، آموزش تدوین و آموزش عکس و فیلمبرداری با حضور فعالین این عرصه تا کنون برگزار شده است.

این موضوع قابل تامل است که در شرایط کنونی انقلاب، که احتمال می‌رود فضایی دوباره برای عرضه‌ی تفکرات لیبرالیستی و سکولاریستی فراهم شده و خطر تسخیر عقل و قلب جوانان دانشجو بیش از پیش وجود دارد، اهمیت فعالیت رسانه ای، آن هم رسانه‌ای گفتمانی، بسیار بیشتر از قبل شده باشد.

مسئولان تشکل‌های دانشجویی و علاقه‌مندان جهت برگزاری دوره های خبرنگار کوله پشتی می‌توانند با رایانامه دوره آموزشی قلم به آدرس Qalam@basijisu.ir در ارتباط باشند. همچنین اخبار و برنامه‌های دوره قلم را از کانال اطلاع رسانی قلم به نشانی https://telegram.me/QalamISU دنبال کنید.

 

2 3 4 5 7 1