بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام در نامه‌ای به اظهارات اخیر حجت الله ایوبی در مصاحبه با روزنامه شرق، درباره پیاله آلبالوی فاسدِ تقدیمی از سوی این تشکل دانشجویی پاسخ داد و ضمن گلایه از عدم توجه ایشان به دعوت های مکرر صورت گرفته برای حضور در جمع دانشجویان، بیان کرد که ای کاش آلبالوهای فاسد را به صاحبان اصلی آن یعنی، به اصطلاح هنرمندانی که با «محصولات فاسد و می‌های دروغینشان» باعث مسومیت مردم ایران می‌شوند، تقدیم می کردید.

در متن این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر ایوبی، ریاست محترم سازمان امور سینمایی و سمعی بصری کشور؛

سلام علیکم؛

مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام برحسب وظیفه‌ی خود نسبت به دیدبانی فضای فرهنگی انقلاب اسلامی مطالبه حل مسائل سینمایی انقلاب ‌را از مراکز علمی و اجرایی کشور وظیفه خود می‌داند و در همین راستا تاکنون چندین بار نگرانی و اعتراض خود را نسبت به برخی آثار سینمایی تولید شده به شما ابراز نموده است. این در حالی است که علی رغم دعوت های مکرر انجام شده توسط این مجموعه طی نامه‌های مورخ 94/11/6، 94/11/14 و 95/2/8  برای حضور حضرتعالی در جمع دانشجویان داشگاه امام صادقعلیه السلام و یا حتی تشکیل جلسه خصوصی با جمع محدودی از دانشجویان که وعده آن را از زبان شما در رسانه ها شنیده‌ایم، هیچ پاسخی از شما دریافت نشده است.

جناب آقای ایوبی، دانشجویان بسیجی دانشگاه امام صادقعلیه السلام دغدغه «ظهور یافتن» توصیه های اخلاقی آیت‌الله‌مهدوی کنیره در تمام حوزه‌ها به خصوص محصولات فرهنگی و هنری را دارند نه صرفاً سخن گفتن از آن‌ها. ایکاش آلبالوهای فاسد را به صاحبان اصلی آن یعنی، به اصطلاح هنرمندانی که با «محصولات فاسد و می‌های دروغینشان» باعث مسومیت مردم ایران می‌شوند، تقدیم می کردید.

جناب آقای ایوبی، ما منتظریم تا به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای در فضای رسانه‌ای، با حضور خود در جمع دانشجویان دانشگاه امام‌صادقعلیه السلام حل مسائل اساسی سینمای انقلاب را در محافل علمی و انقلابی پیگیری نمایید. امید است که با مدیریت شما شاهد بهبود وضعیت سینمای کشور باشیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام

 

در ادامه تصویر سه نامه ارسالی به رئیس سازمان امور سینمایی کشور را مشاهده می‌نمایید:

سه نامه به آقای ایوبی