ماهنامه فرهنگی سیاسی «حیات»، نشریه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام به منزل هشتاد و هفتم خود رسید.

در این شماره، حیات در پرونده ویژه خود  با عنوان «ولایت خُماری» به بررسی نسبت ولی فقیه و حزب الله پرداخته است. ماهنامه حیات سعی داشته تا در این پرونده به موضوع آسیب شناسی نگاه به جایگاه رهبری در تعریف کنش‌های اجتماعی بپردازد.

در پرونده «شعر انقلاب» حیات به گفتگوی صمیمی با علی محمد مودب نشسته است. گزارشی از مجموعه شهرستان ادب و یادداشت شفاهی میلاد عرفان‌پور نیز در این پرونده حیات به چشم می‌خورد.

در ادامه بررسی مساله نفوذ، این بار حیات در پرونده «استحاله دولت پیامبر» در مصاحبه با دکتر همایون به موضوع استحاله از درون هدف جریان نفوذ و نفاق پرداخته است.

در سرویس اندیشه حیات در این شماره گزارشی تفصیلی از دوره آموزشی تربیتی والعصر آمده است. گزارشی از درس گفتار اساتیدی همچون حجت الاسلام موسویان، حجت الاسلام پیروزمند، محمدرجبی، عطاءالله بیگدلی، سید مجید امامی و داوود ابراهیمی از مطالب دیگر سرویس اندیشه حیات 87 است.

برای تهیه ماهنامه فرهنگی سیاسی حیات می‌توانید با شماره روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) به شماره 09199801020 در تماس بوده و یا به صفحه اشتراک تارنمای حیات به آدرس hayat.basijisu.ir   مراجعه نموده و یا با رایانامه hayatmag.isu@gmail.com در ارتباط باشید.