به گزارش بسیجی سو، صبح امروز جمعی از دانشجویان، در اعتراض به حضور وزیر امور خارجه جنایتکار فرانسه تجمعی در فرودگاه مهرآباد برگزار کردند.

این تجمع آرام و منظم دانشجویان در حالی بود که با برخورد شدید پلیس امنیتی مواجه شد و نیروهای امنیتی اقدام به پاره کردن پلاکاردهای دانشجویان و ضرب و شتم آنان کردند. پلاکاردهای دانشجویان حاوی مضامینی همچون «ایدز، هدیه فرانسه به ایران»، « بعد از 30 سال کدام جنایت است؟ تسخیر جاسوس خانه یا انتقال ایدز»، «نه می بخشیم، نه فراموش می‌کنیم»، «سلطان ایدز خوش نیامدی» بود.

علاوه بر فرودگاه مهرآباد از طرفی دیگر نیروهای امنیتی از اوایل صبح با حضور در درب برخی دانشگاه‌های تهران که قصد حضور در تجمع فرودگاه مهرآباد را داشتند؛ با تهدید رانندگان اتوبوس‌های دانشجویان، از حرکت آن‌ها جلوگیری کردند.

هرچند دانشجویان در مدت چندماهه با حجم سنگین فشارهای اطلاعاتی و امنیتی دولت به ویژه در موضوع روشنگری موضوع مذاکرات هسته‌ای روبرو بوده‌اند اما سوال این جا است که اعتراض به حضور فردی که جنایت‌هایی همچون ورود ایدز به ایران را در پرنده خود به صورت آشکارا دارد چرا اعتراض به او از سمت دانشجویان انقلابی با چنین برخوردی مواجه می‌شود.

219125_735

219133_925

 

photo_2015-07-29_10-36-20

خبر تجمع 1