به گزارش روابط عمومی لشکر طریق القدس ظهر امروز، سه شنبه22 اردیبهشت در آستانه روز نکبت سالروز تاسیس رژیم جعلی اسرائیل مراسم تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

در این تجمع که با حضور دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شدشرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی چون “اسرائیل غده سرطانیست و باید از صحنه روزگار محو شود.“، “اگر غلطی از سردمداران رژیم صهیونیستی سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد.“، “ ملّت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها است. “،  “امنیت اسرائیل تامین نخواهد شد، چه مذاکرات بشود چه نشود. شعار “مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل” سر دادند.

در ادامه دکتر گودرزی ریاست دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق(ع) در این تجمع با اشاره به سالروز تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی، برگزاری این تجمع دانشجویی را در راستای تاکید بر مساله اصلی جهان اسلام یعنی غده سرطانی اسرائیل دانستند.

ایشان همچنین با اشاره به تلاش برخی از جریان­های تکفیری و داخلی برای فراموش شدن مساله فلسطین و با تکیه بر سخنان رهبر معظم انقلاب که فرموده بودند: ” امنیت اسرائیل تامین نخواهد شد، چه مذاکره بشود چه نشود.” افزود: مساله اسرائیل و جنایات این رژیم کودک کش به هیچ وجه فراموش شدنی نیست.

در پایان مراسم دانشجویان طی بیانیه‌ای جنایات رژیم سفاک اسرائیل را محکوم کردند و پرچم آن را به آتش کشیدند.

در ادامه مشروح بیانیه پایانی مراسم خواهد آمد:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ لَوْ کانُوا یَعْلَمُون (سوره ی مبارکه عنکبوت آیه 41)

این تکلیف همهی مسلمانان است که قدس را آزاد کنند و شر این جرثومهی فساد را از سر بلاد اسلامی قطع کنند.

(صحیفه امام / ج ۵ / ص۱۸۶)

قرآن برای همیشه ی تاریخ راه مبارزه با دشمنان اصلی اهل ایمان را ترسیم نموده و مسلمین را از عنود ترین مخالفان خود بر حزر داشته است که لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَهً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا (سوره ی مبارکه مائده آیه 82)

شصت و هفت سال از پدید آمدن رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی به خواست استعمارگران جهانی به خصوص انگلیس روباه صفت گذشت. رژیم زالو صفتی که از همان ابتدا با هدف تأمین مقاصد استکبار جهانی و ایجاد اختلاف بین مسلمین پدید آمد و در راه تحقق این نیت شوم به هر وسیله ای متوسل شد. رژیمی که مسیر نامبارک خود را ابتدا با فریب و نیرنگ آغاز کرد و سپس رنگ عوض نموده و با سبعیت و سنگدلی از هیچ خشونت و قساوتی در حق اعراب فروگذار نکرد. کشتار وسیع مردم غیرنظامی، ویران کردن خانه‌های بی دفاع، آواره کردن مردم از خانه هایشان، ساخت شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی، سوراخ کردن سینه‌ی کودکان شیرخوار، بمباران دبستان و مسجد، بستن راه غذا و دارو و سوخت و بسی جنایات دیگر نشان دهنده ی همان خوی وحشی گری ایست که حوادثی مانند جنایت صبرا و شتیلا را رقم زد.

این وحشیگری مداوم صهیونیست ها در حالی است که پیوسته در شبکه های گسترده ی رسانه ای تحت سیطره یشان به دروغ خود را مظلوم جلوه می دهند و مردم بی پناهی که برای بازپس گرفتن خانه و کاشانه ی خود تلاش می کنند را وحشی و خشن معرفی می نمایند . آری این دروغ گویان روسیاه تاریخ، اینگونه افکار عمومی دنیا را ملعبه ی دستان ناپاک خود قرار می دهند. در همین راستا بود و هست که اگر خراشی بر دستان نجس صهیونیستی بیفتند ؛ فردای آن روز غوغایی در رسانه های خود به راه می اندازند اما انگار خبر کشته شدن مظلومانه ده ها فلسطینی در روز به گوش هیچ یک از این رسانه ها نمی رسد.

اما با طلوع خورشید انقلاب اسلامی در سال 1357 پرتو های اسلام ناب محمدی به همه جای دنیا و به صورت ویژه به سرزمین های اشغالی رسید. آری همین اسلام ناب، آیین جهاد و مبارزه با استکبار و البته رحم به ضعفا بود که خون تازه ای را در رگ های فلسطینیان دمید و از آن پس گروه های مختلف مقاومت در برابر اسرائیل پدید آمد. امام سفر کرده ی ما چه خوب در آخرین سال عمر خویش این حقیقت را بیان کرده است.

«فلسطینى، راه گم کرده خود را از راه برائت ما یافت و دیدیم که در این مبارزه چطور حصارهاى آهنین فروریخت، و چگونه خون بر شمشیر و ایمان بر کفر و فریاد بر گلوله پیروز شد؛ و چطور خواب بنى اسرائیل در تصرف از نیل تا فرات آشفته گشت، و دوباره کوکب درّیه فلسطین از شجره مبارکه «لاشَرقیه ولاغربیه» ما برافروخت. » (صحیفه امام، ج ۲۱)

ملت مبارز فلسطین امروز باید بیش از هر دوره ی دیگری شعار ایستادگی در برابر صهیونیست ها را سرلوحه ی تمامی اقدامات خود قرار داده و بداند هر گونه عقب نشینی در برابر این سگ نجس حار منطقه، نتیجه ای جز جری تر شدن آن را به همراه ندارد. این در حالی است که خانه ی عنکوبتی رژیم غاصب صهیونسیتی امروز سست تر از هر دوره ی دیگری بوده و این رژیم منحوس در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و توانی برای آسیب رساندن به مردم مظلوم فلسطین را ندارد که به فرموده قرآن کریم « لن یضرّوکم الّا اذی» (سوره ی مبارکه آل عمران آیه 111)

ملت شریف ایران نیز از ابتدا طلایه دار مبارزه با صهیونیسم جهانی و حامی تمام مبارزین علیه ظلم و استکبار بوده و به لطف خدا در این راه الهی ثابت قدم خواهد ماند. هر چند به تبع این ایستادگی، دشمنی مستکبرین و طرفداران آنها علیه این ملت  روز به روز بیشتر می شود و فشار های گوناگونی به انقلاب اسلامی وارد می آورند ؛ لکن این دشمنان خونین باید از تاریخ ایستادگی این ملت بیاموزند که به فرموده ی امام  خامنه ای: «ملت ایران عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها است.»

ما دانشجویان همیشه بیدار و انقلابی در این روز نکبت اعلام می داریم که ملت ایران همچون گذشته، اصلی ترین دشمن خود را رژیم غاصب صهیونیستی می داند و فتنه سازی های مختلف دشمنان در منطقه از جمله به راه انداختن جریانات تکفیری و جنایات عمله های پیرشان همچون آل سعود ملعون در کشور مظلوم یمن، نمی تواند این ملت آگاه را از خونخوار ترین دشمن خود غافل نماید. آری ، قلب عاشقان مبارزه با اسرائیل تنها زمانی آرام خواهد گرفت که اثری از این رژیم حرام زاده باقی نماند و برای تحقق چنین هدفی به فضل الهی اسرائیل روز به روز ناامن تر خواهد شد.

باید همه بپا خیزیم و اسرائیل را نابود کنیم، و ملت قهرمان فلسطین را جایگزین آن گردانیم‏

(صحیفه امام جلد12 ص148)

تبهکاران غاصب فلسطین بدانند که قدرت‌نمائى‌هاى احمقانه‌ى آنان بزرگ‌ترین شاهد ضعف و شکست آنها است و رژیم غاصب و دولت مجعول صهیونیستى محکوم به فنا است. فلسطین متعلق به ملت فلسطین است و هر لجاجتى در برابر این حق مسلم، سرنوشتى جز ناکامى و شکست ندارد. «لیحق الحق و یبطل الباطل و لوکره المجرمون»  (امام خامنه ای 3/1/1383)

IMAG0387 IMAG0388 IMAG0389 IMAG0402 IMAG0406 IMAG0367 IMAG0368 IMAG0369 IMAG0370 IMAG0377 IMAG0378 IMAG0384 IMAG0385