بسم رب الشهداء والصدیقین
به گزارش روابط عمومی دفتر امور شهدا بسیج دانشجویی روز چهارشنبه مورخ 16/2/94 تعدادی دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) در برنامه ای هم زمان با حضور در منازل خانواده شهیدان رضایی نژاد و علیمحمدی و امام زاده علی اکبر(ع) تهران بر سرمزار شهید احمدی روشن با حضور پدر بزرگوار این شهید؛ با ایشان دیدار و با شهدای هسته تجدید میثاق کردند.
خانواده شهدا در این دیدار با اشاره به ویژگی‌های برجسته شهیدان رضایی نژاد، علیمحمدی و احمدی روشن و خاطرات خود از ایشان، برگزاری این چنین برنامه های خودجوش و دانشجویی و تجلیل از فداکاری و ایثار شهیدان را کاری بسیار خوب و با ارزش خواندند و گفتند: تلاش ها و مجاهدت های این دانشمندان برجسته، ذخیره ای ماندگاری برای صنعت هسته ای ایجاد کرده، که حفظ و نگهداری از آن دست آورد ها لازم و ضروری می باشد.
ایشان به تلاش برخی، برای فراموش شدن یاد و خون شهدای هسته¬ای اشاره کردند، و ضمن تاکیید بر سخنان رهبر معظم انقلاب که در دیدار با مداحان فرموده بودند: ” دستاورد کنونی هسته ای ما چیز با ارزشیست؛ به چشم کم ارزش و سبک به آن نگاه نکنند، صنعت هسته ای برای یک کشور یک ضرورت است ” افزودند: تلاش ها و خون های ریخته شده چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت.
پدر بزرگوار شهید احمدی روشن از خانواده شهدای هسته ای خطاب به تیم مذاکره کننده خاطرنشان کردند: توانایی، همت، عزم و ایمان جوان امروز کمتر از امثال شهید احمدی روشن ها نیست و می توان با اتکا به توان درونی، تن به ذلت نداد و در مقابل دشمنان، کسانی که در دشمنی خود از هیچ وسیله ای کوتاهی نکرده و نمی کنند، دست دوستی دراز نکرد. ایشان افزودند مذاکرات در معرض تهدیدها، بد قولی ها و عهد شکنی های مکرر، غلط و نشان از خودباختگی است و کوتاه آمدن از منافع ملی و تمایل به مذاکره در هرشرایطی، منافی عزت و استقلال ملی و در بر دانده رده هایی از خیانت است.
در پایان، لوح تقدیر و هدیه تهیه شده توسط بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) به خانواده شهدای هسته ای تقدیم شد.