به مناسبت روز پدر و روز معلم ، فرمانده، جانشین و اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام در جلساتی صمیمانه با سرپرست و معاون دانشجویی این دانشگاه دیدار کردند.

در دیدارهای جداگانه ای که عصر روز یکشنبه به مناسبت روز معلم و روز پدر صورت گرفته بود، اعضای شورای بسیج با حضور در دفتر اساتید معظم ، آیت الله باقری کنی و حاج آقای مباشری از زحمات و تلاش های این اساتید تقدیر به عمل آوردند.

حضرت آیت الله باقری کنی، سرپرست دانشگاه امام صادق علیه السلام با بیان خاطراتی از حضور در جبهه های جنوب به نقش مهم، خالصانه و اثر گذار بسیج در حفظ و صیانت از عزت کشور اشاره کردند و بسیج را یک نیری عظیم الاهی دانستند ایشان برای بسیجیان دانشگاه آرزوی توفیق خدمت به اسلام، انقلاب و خانواده کردند

حضرت آیت الله باقری کنی با پذیرای گرم و پدرانه خود و بنا بر سنت زیبای اسلامی با دادن عیدی به مناسب میلاد امیرالمومنین در این دیدار موجب دلگری  و قوت قلب شورای مرکزی بسیج را جهت فعالیت استوار تر فراهم آوردند.

آقای مباشری نیز با بیان نکاتی در باب تعلیم و تربیت از حضور اعضای بسیج در این جلسه تشکر کردند.

در پایان این دیدارها ، اعضای شورای مرکزی بسیج به نمایندگی از دانشجویان بنا بر وظیفه خود هدیه و لوح تقدیری به رسم یادبود به هریک از اساتید بزرگوار اهدا نمودند.

IMG_7049 IMG_7112 (1) IMG_7125 IMG_7148