حیات با پرونده کرسنت آمد!

 

شماره جدید ماهنامه «حیات» بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام منتشر شد. شماره 83 حیات در پرونده ویژه خود به موضوع فساد کلان «کرسنت» و بیان ابعاد مختلف آن پرداخته است. در مقدمه این پرونده می‌خوانیم: «حیات نه‌تنها قصد پرونده‌سازی نداشته بلکه به گوشه کوچکی از فساد آقازاده‌ی محترم پرداخته‌است! نباید تنها به این پرونده آقازاده‌ مشغول شد، چرا که در پرونده او «کرسنت» یک بازی کوچک است»

 

ضرورت وحدت اصولگرایان

سرویس «سیاست داخلی» در این شماره به موضوع وحدت اصولگرایان پرداخته است. در این پرونده سعی شده همراه با بیان شواهد تاریخی، پیمان شکنی برخی اصول گرایان و نتایج حاصل از آن را یادآور شده و به ضرورت وحدت در جریان اصولگرایی بپردازد. هرچند که حدود یک سال به انتخابات مجلس وقت باقی مانده اما حرکت‌های انتخاباتی در گوشه و کنار گاهی مشاهده می‌شود، از طرف دیگر به نظر می‌رسد در مدت زمان طولانی تا انتخابات می‌توان با تامل، تحقیق و ارائه و بررسی نظرات مختلف، فضایی را برای به جریان آمدن بدنه دانشجویی فراهم کرده و از تصمیمات احساسی و انتخاباتی روزهای نزدیک به انتخابات فاصله بگیریم

 

این وصله ها به غزه نمی چسبد!

کودکان و زنان فلسطینی در شرایط سخت زمستان به سر می برند و نیاز به کمک و نگاه ویژه دارند. اما متاسفانه در اطراف خود، شاهد سخن هایی هستیم که وصله هایی را به فلسطینیان چسبانده و آنان را ناصبی و حامی داعش می‌دانند. سرویس «بین الملل» حیات در این شماره به پاسخ برخی شبهات علیه غزه و بررسی سیاست های خصمانه رژیم صهیونیستی پرداخته است.

 

تشکیلات مسجد محور

سرویس «تشکیلات اسلامی» در ادامه مطالب تشکیلاتی خود در جهت ارائه نکات برای فعالان و اعضای تشکیلات فرهنگی و سیاسی مختلف، در این شماره به گفتگو با حجت الاسلام صرافان نشسته و مسجد محوری با روحیه تشکیلاتی را مورد بحث قرار می‌دهد. اخلاق تشکیلاتی، زانوی ادب در محضر بزرگان تشکیلات و … از دیگر مطالب این شماره است.

 

موسیقی خوب یا بد؟!

موسیقی موضوع ویژه این شماره سرویس «هنر رسانه» ماهنامه حیات است. یادداشت شفاهی دکتر ابراهیم فیاض عضو هیات علمی دانشگاه و مصاحبه با محمود سالاری درباره موسیقی آئینی از موضوعات این پرونده است. «در انتظار یک عیادت» عنوان مطلب دیگری است که به شرح وقائع مرگ خواننده ایرانی پرداخته است.

سرای اهل قلم، کتابخانه حیات، همسنگری، صندوقچه، یاداشت مهمان از دیگر بخش های منزل هشتاد و سوم حیات است.

جهت تهیه ماهنامه فرهنگی سیاسی «حیات» می توانید به صفحه اشتراک تارنمای حیات به آدرس hayat.basijisu.com رفته و یا درخواست خود را به رایانامه hayatmag.isu@gmail.com ارسال نمایید. همچنین جهت دریافت نمایندگی حیات و مشارکت در توزیع و فروش حیات در دانشگاه ها و مراکز فرهنگی می توانید با شماره 09376014562 تماس حاصل فرمایید.