بسم الله الرحمن الرحیم

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

«یُریدُونَ أَنْ یُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ یَأْبَى اللَّهُ إِلاَّ أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ»

 

کافرانی که روزی پیامبر را به جرم هدایت سنگ باران میکردند این بار با قلم های کثیف، افکار متعفن خود را نشان دادند به این امید که نور هدایت الهی را خاموش کنند و صد البته که این آرزوی پلید را به گور خواهند برد

مزدوران صهیونیسم جهانی که یک تشکیک کوچک در افسانه هلوکاست لرزه بر پیکره آنان می انداخت و بی توجه به نقاب مضحک دموکراسی و حربه نخ نمای آزادی بیان شدید ترین برخورد ها را با دانشمندان تاریخی میکردند این روز ها با وقاحت از توهین عده ای منحرف به پیامبر رحمت حمایت میکنند .

از زمانی که حلقه پایانی زنجیر نبوت با بعثت رحمه للعالمین کامل شد تا امروز همواره کسانی خواسته اند تا در مقابل خداوند بایستند و مگر در مقابل پیامبران پیشین نایستادند ؟

سربازان شیطان گاهی به عقل ناقص خود تکیه کرده اند و به خیال خود در زمین علم و معرفت با پیامبران الهی مقابله کرده اند که به لطف خدا حملات آنان در هر حوزه به ادیان و علی الخصوص اسلام عزیز موجب تعمیق و گشوده شدن معارف پنهان گردیده است . مسلمانان به تبعیت از خدای خود همواره جبهه کفر را به مقابله علمی با خود فراخوانده و خواهند خواند و این مهم را به نفع خود میدانند چنان که قرآن کریم تحدی میکند و حاشا که این کافران متمدن و جاهلان کت و شلوار پوش در زمین منطق حرفی برای گفتن داشته باشند .

سربازان شیطان که خود را در جبهه مقابله منطقی با اسلام و پیامبر رحمت آن ذلیل میبینند این بار با توسل به ابزار کودکانه تمسخر و نوشتن رمان های آیات شیطانی و کشیدن کاریکاتور میخواهند جلوی رواج اسلام را در جهان بگیرند . بدون شک اسلام هراسی از طریق خلق گروه های به ظاهر اسلامی ، تهاجم های سینمایی ، استحاله فرهنگی ، حملات نظامی و این دست اقدامات همه در راستای مقابله با گسترش اسلام است و چه ابزار های مضحکی است در برابر اندیشه ای که عقل ها و قلب ها را هدف گرفته است .

هر چند تمسخر و توهین به ساحت مقدس والاترین بشر در تمام دوران ها از شان ایشان نمیکاهد اما بدون شک نشان دادن غیرت دینی مسلمین در برابر این توهین ها میتواند شرایطی را ایجاد کند که زین پس هیچ منحرفی جرات این غلط ها را به خود ندهد .

اینکه نشریه فرانسوی مذکور برای نجات از ورشکستگی مالی (که خود اعلام کرده بود) اقدام به تجدید چاپ این توهین ها کند اتفاق عجیبی نیست چه آنکه از ورشکستگی نیز نجات یافت و پول های کثیف صهیونیست ها امروز برایشان آماده است !

اینکه نتانیاهوی قصاب دست در دست آن فریب خورده های مسلمان فلسطینی و ترکیه ای به جای محکومیت توهین به پیامبر همه حادثه را در محکومیت ترور ( که واقعا محکوم است ) خلاصه کنند هم از پیش قابل پیش بینی بود

اما تاسف آور آن است که عده ای در داخل کشور و در مطبوعات کثیفشان با توهین کنندگان هم صدا شوند و تاسف آورتر آنکه برخی از ترس اینکه فضای دوستی و اعتماد به هم نخورد حتی از احضار وزیر خارجه فرانسه و انگلیس ( که رسما از کاریکاتوریست ها حمایت کرده اند ) و یا یک تشر ظاهری به آن ها چشم پوشی میکنند مباد معادلات سیاسی شان ناموزون شود و وای بر روزی که رابطه با مستکبران مهم تر از دفاع از دینمان شود .

 

( بندهای ذیل همراه با تکبیر)

 

  • ما مسلمانان توهین به هیچ پیامبری را مجاز ندانسته و آن را نشانی از ضعف منطقی و خوی حیوانی توهین کننده میدانیم و به شدت آن را محکوم میکنیم
  • ما دانشجویان بسیجی و ما فرزندان انقلاب، اقدام حمایتی سران برخی کشورهای غربی را در حمایت از این اقدام شنیع از جنس همان توهین میدانیم و از آنان نیز ابراز انزجار میکنیم
  • ما فتوای تاریخی حضرت روح الله مبنی بر اعدام سلمان رشدی فراموش نکرده ایم. ما فراموش نکرده ایم سخن آن پیر جماران را که همان زمان فرمود: عده ای پیدا خواهند شد که بگویند همین فتوا خلاف اصول دیپلماسی است! ما راهیان حضرت روح الله دخیل کردن معادلات مسخره دیپلماسی در برخورد با این وقاحت ها را محکوم می کنیم. بدین منظور ما خواستار برخورد قاطع دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی به عنوان الگو و ام القرای جهان اسلام با عاملین و حامیان این فتنه جدید هستیم.
  • در پایان از طرف همه خانواده دانشگاه امام صادق‌علیه‌السلام اعلام می‌داریم همه این دسیسه‌ها به طور واضحی از طرف جبهه استکبار سازماندهی میشود و مقصر اصلی چه در توهین و چه در ترور را شیطان بزرگ میدانیم و به یاد داریم که باید هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بزنیم

امریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر !

مرگ بر امریکا

مرگ بر امریکا

مرگ بر امریکا