بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای روحانی؛ رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

رژیم غاصب صهیونیستی چون گرگی درنده به جان پاره تن امت رسول الله افتاده و بی‌رحمانه به قتل عام کودکان و زنان و مردان مسلمان می‌پردازد. مستکبرین عالم نیز قلاده این سگ هار منطقه‌ای‌شان را رها کرده و در حمایت از این رژیم نحس و خبیث از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند. آنان با پشتیبانی گسترده نظامی، اطلاعاتی، رسانه‌ای و دیپلماتیک از این رژیم ستمگر و کودک‌کش، حقیقت لیبرال دموکراسی و حقوق بشر غربی را در مقابل دیدگان آزادگان و متفکرین جهان به نمایش درآورده‌اند. خون جوانان فلسطینی از انگشت‌های امریکای جهان‌خوار بر لباس اسرائیل جنایتکار می‌چکد و این دو شیطان، در جنایت تاریخی‌ای که در فلسطین رخ می‌دهد، شریک جرم محسوب می‌شوند.

مرتجعان و حکام مزدور منطقه نیز دل‌آرام از آن‌چه در غزه می‌گذرد، مشغول دمیدن در شیپور تفرقه و تجهیز تکفیری‌ها و تبلیغ اسلام امریکایی هستند و ناجوانمردانه قضیه فلسطین را مشمول مسامحه با دشمنان اسلام و مسلمین کرده‌اند. خائن الحرمین و اعوان و انصار منطقه‌ای‌اش با سکوت خباثت‌آمیز خود، به دنبال جلب رضایت کدخدا رفته‌اند و لباس ذلت را بر ردای عزت ترجیح می‌دهند.

ندای «یا للمسلمین» مردم مظلوم فلسطین، فرشتگان آسمان را به گریه انداخته و رگ غیرت آزادگان و احرار جهان را به جوش و خروش برانگیخته است. مردمی که در روز عید فطر، «عید قربان» خود را جشن گرفته‌اند، چشم امیدشان به ایران اسلامی است و در زیر سایه سیاه حرامیان اسرائیلی و حمایت‌های غربی و سکوت مرگ‌بار عربی، تنها روزنه امیدشان همین کشوری است که پرچم انقلاب اسلامی آن این بار بر دوش شما قرار گرفته است.

ملت مجاهد و مقاوم ایران که زیر سایه پرچم پرشکوه انقلاب اسلامی، ملجأ و پناهگاه همه مظلومان عالم شناخته می‌شود، و هر سال، در روز قدس حمایت بی‌دریغ خود را از فلسطین مظلوم اعلام می‌کند، از جنابعالی توقع دارد به وظایف تاریخی خود عمل کنید.

جناب آقای روحانی؛ رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران!

روحیه آزادگی و جوانمردی و غیرتمندی ملت ایران باید از کردار و گفتار جنابعالی که مسئولیت قوه مجریه این کشور پر افتخار را بر عهده دارید، به گوش جهانیان برسد و نتایج فوری آن از سوی مردم فلسطین لمس بشود. توقع آن می‌رود که فریادهای «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای اسلام» مردم ایران در حلقوم شما جمع شده و فریاد بلندتان بر سر مستکبرین، کاخ‌های سانسور و تحریف آنان را در هم بشکند. انتظار ما این است که مشت‌های گره کرده مردم در روز قدس در بازوان جنابعالی که نماد توان اجرایی این ملت هستید جمع شده و دندان‌های اسرائیل را در پوزه نجس‌اش خرد کند.

با توجه به آن‌چه از ابتدای تهاجم اسرائیل به غزه از دولت شما مشاهده شده، و به طور خاص، عجز دستگاه سیاست‌خارجی از هرگونه اقدام مناسب و عدم تحرک مناسب و کارآمد دیپلماتیک آنان، سوالات و ابهامات فراوانی را در اذهان ما ایجاد کرده است که امیدواریم اقدامات فوری و جدی دول تحت امر شما به همراه بروز نتایج عینی و ملموس در فضای واقعی بتواند پاسخ مناسبی به آن ها بدهد.

جناب آقای روحانی؛ رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران!

خوب است به این نکته هم توجه کنید که اوضاع کنونی غزه، نتیجه شصت سال مذاکره با دشمن و بستن توافقنامه‌هایی است که زمانی از آن‌ها به عنوان «تسلیم زورگویان در برابر حقوق ملت فلسطین» یاد می‌شد و برخی خیال می‌کردند جلب رضایت دشمن و تنش‌زدایی با او می‌تواند حقی از هزاران حقوق پایمال شده را احقاق کند؛ اما نه تنها هرگز چنین نشد که چنین دشمنی با استفاده از چنین توافقنامه‌هایی به تضعیف بیشتر فلسطینیان پرداخت و کار را به آن‌جا رسانده که امروز دیگر حتی حق حیات فلسطینیان را نیز به رسمیت نمی‌شناسد و از قتل عام آنان دفاع می‌کند!

جالب است که وقتی کار با مقاومت بر دشمن تنگ می‌شود، دشمن روی به مذاکره می‌آورد و با ابزارهای دیپلماتیک راه تضعیف ملت‌ها را در پیش می‌گیرد. مقاومت را خلع سلاح کردند و در مقابل، دشمن صهیونیستی را به مدرن‌ترین تجهیزات غربی مسلح کردند تا نتیجه اعتماد بر دشمن توسط خون‌های اهالی غزه بر صفحات تاریخ نوشته شود…

احقاق حقوق ملت ایران، راهی جز مقاومت در برابر زورگویان ندارد و توافقنامه‌هایی که میان گرگ و میش نوشته شود، نتیجه‌ای جز این ندارد که گرگ با پنبه سر میش را ببرد و میش نیز این ظلم را به رسمیت بشناسد! امیدواریم این تجربه بزرگ تاریخی را غنیمت بشمارید و مراقب باشید مذاکرات کنونی در موضوع هسته‌ای در نهایت به این نتیجه نرسد که با دستان خود، توان هسته‌ای‌مان را تضعیف کنید و راه را برای زورگویی‌های بیشتر زورگویان بگشایید و آینده‌ای چون امروز غزه، برای ملت ایران رقم بزنید.

امیدواریم که راه عزتمندانه مقاومت را در همه مسائل داخلی و بین المللی در پیش بگیرید و به جهانیان در عمل نشان دهید که سازش و مسامحه با زورگویان هرگز به سرانجام نخواهد رسید.

والسلام علی من اتبع الهدی