به گزارش بسیجی سو، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام در پاسخ به بیانیه کاخ سفید در خصوص آزادی سران فتنه به شرح زیر است؛

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام به مناسبت انتشار بیانیه کاخ سفید در خصوص آزادی سران فتنه

بسم الله الرحمن الرحیم

1-انتخابات 22 خردادماه سال 88 در بطن خود پیام های مهم و بزرگی داشت که با بی توجهی عده قلیلی از بازیگران داخلی و به کارگردانی استکبار جهانی تبدیل به ظلمی عظیم به جمهوری اسلامی و ملت بزرگوار ایران شد. مردم که با حضور 85 درصدی خود پایبندی به این نظام مقدس را به نمایش جهانی گذارده بودند این بار شاهد خیانت عناصر جنایتکاری بودند که سال ها خود را برای این لحظه آماده کرده بودند تا خنجر های آکنده از زهرشان را بر پیکره جمهوری اسلامی فرود آورند. در این بین دو تن از بازندگان انتخابات نقش رهبری این فتنه را به عهده گرفتند و خسارات جبران ناپذیری بر ملتی که در 22 خرداد پیام خود را به جهانیان داده بود وارد نمودند. ملت بزرگ ایران پس از گذشت 4 سال از آن فتنه، در 22 بهمن امسال دوباره پیام خود را مبنی بر برخورد شدید با فتنه گران و رئوس فتنه است را، با زبانی رسا بیان کردند. این پیام آن قدر رسا بود که وزارت خارجه امریکا در حرکتی انفعالی طی بیانیه ای خواستار این شد تا دولت ایران برخلاف خواسته های ملتش عمل کند و این خیانتکاران در حق توده های عظیم ملت را آزاد نماید که البته این عمل نیز بار دیگر از مورد حمایت بودن و ارتباط داشتن فتنه گران داخلی با استکبار جهانی پرده برداشت.

2- بر اساس پیام مردم در راهپیمایی های این چهار ساله اخیر در  22 بهمن ها و 9 دی ها و 13 آبان ها و … و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که میثاق نامه نظام و مردم است مؤکداً از قوه قضائیه محاکمه و مجازات هرچه زودتر سران فتنه را به سبب  مواد  130، 286، 279 و 651 قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1392 و مواد 183، 187، 45، 508 و 500 قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1370 خواستاریم. تعلل در محاکمه و مجازات سران فتنه، همانگونه که شاهدیم، منجر به جری شدن فتنه گران داخلی و اربابانشان در خارج از مرزها خواهد شد. به گونه ای که به خود اجازه دخالت در مسائل داخلی کشور و نقض آشکار استقلال ملی ایران را می دهند.

3-از رئیس جمهور محترم و وزیر محترم خارجه خواهشمندیم تا با صیانت از استقلال ایران اسلامی و عزت تمامی ایرانیان به حرکات مداخله جویانه امریکا جواب در خور شان داده و با پاسخی قاطع و کوبنده بر دهان این یاوه گویان بزنند که دیگر دوره لبخند بر این گستاخان گذشته است و عدم حرکت فعال در این موضوع سبب جریحه دار شدن عزت ایرانیان می شود. از سوی دیگر عدم پاسخ مناسب ناراحتی خیل عظیمی از مردم این مرزو بوم را در پی دارد، مردمی که همواره حضور خود در عرصه های گوناگون مورد نیاز انقلاب اسلامی را نشان داده اند و اگر بار دیگر نیز احساس نیاز نمایند، خود وارد میدان خواهند شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام