به گزارش بسیجی سو ؛ بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق ، در ادامه سلسله نشست های کرسی نظریه پردازی، جلسه پرسش و پاسخی با حضور محمدکاظم انبارلویی، سردبیر روزنامه رسالت، برگزار می گردد.

در این جلسه که به همت مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق علیه السلام و با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار خواهد شد انبارلویی، منتقد اقتصادی دولت یازدهم و تحلیلگر اقتصادی، به بررسی برنامه بودجه ارائه شده برای سال ۱۳۹۳ از سوی دولت می پردازد.

این نشست در روز شنبه نوزدهم بهمن ماه ساعت ۲۰ و در محل سالن شهید مطهری دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می گردد، انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه و سردبیر روزنامه رسالت، پیش از این به برخی سیاست های اقتصادی دولت یازدهم انتقاد داشته و ادعای خالی بودن خزانه از سوی رئیس جمهور را رد کرد. حال این تحلیلگر اقتصادی قرار است در روز شنبه به بررسی برنامه بودجه ارائه شده برای سال آتی از سوی دولت یازدهم بپردازد.

فتنی است که سلسله نشست های کرسی نظریه پردازی که به همت مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق علیه السلام و با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می گردد، از اوایل بهمن ماه برگزار شده و تا پایان اسفندماه ادامه دارد. این نشست ها که در شکل های مناظره، پرسش و پاسخ، نقد و مباحثه علمی برگزار می گردد از اساتید صاحبنظر در موضوعات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دعوت به عمل می آید.