فصل وصل

18 بهمن 1392

به گزارش بسیجی سو، واحد جهاد و پایداری (گردان عاشورا) بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام در نوروز 93 اردوی جهادی فرهنگی – عمرانی خود را مانند سنوات گذشته در جنوب سیستان و بلوچستان منطقه چاهان برگزار خواهد کرد. دهستان چاهان با جمعیت حدود 8000 نفر و 2 روستای کاملا کپری نشین است.

گروه جهادی عباد الرحمن بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام در این اردو که در منطقه چاهان شهرستان نیک‌شهر برگزار می شود، علاوه بر برنامه های فرهنگی که با رویکرد هسته های مقاومت انجام می گردد، به فعالیت های عمرانی نیز می پردازد. از جمله فعالیت های عمرانی این اردو تکمیل پایگاه بسیج منطقه چاهان، آب رسانی به یکی از روستاهای منطقه، ساخت ساختمان اورژانس چاهان و … است.

رویکرد اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام ایجاد هسته های مقاومت در مناطقی که فعالیت می کند. گروه جهادی عبادالرحمن در این راهبرد، علاوه بر توانمندسازی مردم منطقه و کمک برای رفاه آنان، به دنبال ایجاد تشکیلات برای انقلاب اسلامی است. در این راستا، این گروه 2 سال است که در منطقه چاهان سیستان و بلوچستان فعالیت می کند و در این مدت با ارتباطی که با مردم منطقه و مسئولین مربوطه برقرار کرده است، سعی در توانمندسازی مردم داشته است. علاوه بر این با ایجاد پایگاه هایی در بین مردم و خصوصاً جوانان به دنبال ایجاد مجموعه با دغدغه های انقلاب اسلامی بوده است.

گزارش تصویری اردوی سال گذشته در ادامه قرار دارد