به گزارش بسیجی سو ، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام  مصطفی طاهری مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) اهداف برگزاری نشست “انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی” در دانشگاه امام صادق(ع) را این چنین بیان کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نظر اقدامات عدیده ای که در راستای حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی انجام داده از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ بنابراین یکی از اهداف این نشست نشان دادن نقش و جایگاه سپاه در امنیت کشور است.

طاهری به اهداف دیگر این نشست اشاره کرد و گفت: به دلیل کارنامه موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، از سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی در سازندگی و همچنین فعالیت در حوزه‌های نظامی اقدامات چشمگیر و گسترده‌ای انجام داده است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) اذعان داشت: امروزه موضوع استکبار ستیزی در جامعه به عنوان یک مساله مهم مطرح است و برای همه اقشار جامعه مورد توجه و اهمیت بوده و این اهمیت برای دانشجویان کشور به شکل ویژه‌ای ارزشمند و مهم است.

وی افزود: با توجه به اینکه در کشور انقلاب اسلامی ملت به صورت ذاتی و ماهیتی در برابر استکبار قرار می‌گیرد قطعا جایگاه این موضوع در این نشست هم بررسی قرار خواهد گرفت.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) بیان کرد: ملت ایران هرگز زیر بار زور و ستم نمی‌رود و هر زمان که نیاز باشد در برابر استکبار و قدرت‌های سلطه جو و قدرت طلب ایستادگی خواهد کرد.

طاهری تصریح کرد: دانشجویان ایران در دوران مبارزات انقلابی خود بر علیه رژیم منفور و ستمگر شاهنشاهی سکوت نکرده و در مقابل استبداد، ایستادگی و مقاومت کردند.

وی تاکید کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز دانشجویان انقلابی ایران ثابت کردند که همیشه نسبت به مسائل و موضوعات کشورشان با بصیرت و بینش کامل هستند و در راه پیشرفت اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

گفتنی است؛ نشست همایش “انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی” با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز سه شنبه 19 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد  دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.