به گزارش بسیجی سو ، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در حمایت از اقدام دانشجویان دانشگاه شریف در ایجاد حلقه انسانی دور سایت هسته ای فردو بیانیه‌ای را منتشر کرد.

 

متن بیانیه  به شرح زیر است:

بسمه تعالی

 

اقدام جمعی از دانشجویان نخبه دانشگاه صنعتی شریف که پرورش دهنده جمع زیادی از دانشمندان و شهدای فناوری هسته ای کشور است، حرکتی برخاسته از غیرت ایرانی و روحیه انقلابی است که پیام صریح آن خطاب به کشورهای مستکبر و زیاده خواه غربی است که حفظ دستاوردهای هسته ای کشور خواسته همه اقشار و توده های جامعه، بخصوص نخبگان دانشگاهی است.

«سایت هسته ای فردو» نیز نماد پیشرفت هسته ای کشور است که فشارهای زیادی برای تعطیلی آن بر روی تیم مذاکره کننده کشور در مذاکرات اخیر وارد آمده است.

فناوری هسته‌ای کشور حاصل تلاش‌های شبانه روزی دانشمندان و نخبگانی است که نشان‌دهنده عزم ایرانی برای رسیدن به قله های پیشرفت در کنار توجه به معنویت و اخلاق، و در عین حفظ استقلال و توجه به نیروهای درونی کشور است که الگویی موفق از شعار «ما می‌توانیم» بوده است. چه کسی است که نداند موضوع پرونده هسته ای کشورمان بهانه‌ای برای کینه ورزی ها و تسویه حساب های تعدادی دولت مستکبر و قلدر که داعیه رهبری جهان را دارند، از ایران همیشه سربلند است؟

دانشجویان بصیر و همیشه در صحنه همواره آمادگی خود را صحنه های مختلف جهت پشتیبانی از آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ دستاورهای این نظام مقدس نشان داده و خواهند داد.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام ضمن حمایت از برنامه تشکیل حلقه انسانی دانشجویان در اطراف سایت هسته ای فردو آمادگی خود را برای حضور در این مراسم اعلام می‌کند.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام