“هنری زیبا و پاک است که کوبنده سرمایه‌داری مدرن و کمونیسم خون‌آشام و نابود کننده اسلام رفاه و تجمل، اسلام التقاط، اسلام سازش و فرومایگی، اسلام مرفهین بی‌درد، و در یک کلمه ” اسلام آمریکایی” باشد.هنر در مدرسه عشق نشان دهنده نقاط کور و مبهم معضلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی است. هنر در عرفان اسلامی ترسیم روشن عدالت و شرافت و انصاف، و تجسیم تلخکامی گرسنگان مغضوب قدرت و پول است. هنر در جایگاه واقعی خود تصویر زالوصفتانی است که از مکیدن خون فرهنگ اصیل اسلامی، فرهنگ عدالت و صفا، لذت می‌برند. تنها به هنری باید پرداخت که راه ستیز با جهان‌خواران شرق و غرب، و در راس آنان آمریکا و شوروی، را بیاموزد”

(پیام امام خمینی (ره) به هنرمندان)
67/06/30
هنرمندان فرهیخته و انقلابی
آقایان محمد مهدی سیار و حامد زمانی؛
درود صمیمانه و تشکر خالصانه ی ما -جمعی از هنردوستان بسیجی را- پذیرا باشید. اکنون که برخی از ساده لوحان و غفلت زدگان در فضای کنونی جامعه مشتاقانه خواهان بستن پیمان مودت با سردسته جهانخواران و مستکبران _ آمریکا_ هستند، و حال که برخی منفعت طلبان مصلحت اندیش با فراموشی سابقه شرم آور و کارنامه ننگین دولت آمریکا در سرکوب فریادهای آزدیخواهانه ملت های مظلوم و دشمنی تاریخی با مردم ایران ذلیلانه چشم نیاز به خارج از این مرز و بوم دوخته اند، اقدام شایسته و ارزشمند شما بزرگواران _ به مثابه سربازان عرصه هنری انقلاب اسلامی _ ستودنی و در خور تحسین است.
بی شک ماندگاری آرمان های اصیل انقلاب اسلامی نیازمند استفاده از همه ظرفیت های هنری در جهت اشاعه و ترویج و تثبیت ارزش های منبعث از انقلاب اسلامی است.
“بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)” در جهت پاسداشت از این حرکت هنرمندانه ی متعهدانه ی به موقع، بر خود لازم انگاشت که مراتب سپاس و قدردانی خود را از فرزندان هنرمند و شجاع انقلاب به عمل آورد.
از خدای منان دوام توفیقات شما عزیزان را مسئلت داریم.
سیزدهم آبان ماه 1392