به گزارش بسیجی سو ، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام ، پویانمایی سربازان خفن بین الملل ، آتو با حضور محمد امین همدانی مسئول خانه پویانمایی اوج و همچنین دکتر سید بشیر حسینی عضو هیئت علمی دانشکده صدا و سیما شنبه ٢٧ مهر، در دانشگاه امام صادق علیه السلام به نمایش در آمد.
این  پویانمایی که در قالب ١٠ قسمت ۵ دقیقه ای در سازمان اوج و توسط استودیوی فراسوی  ابعاد در کرمان  تولید شده  با زبان طنز به موضوع جنایت های نظام سلطه از جمله آمریکا و اسرائیل می پردازد.
در طی این مراسم که در آن حلقه ی آموزشی فیلمنامه نویسان پویانمایی بسیج دانشجویی رسماً شروع به کار کرد، محمد امین همدانی که از دانش آموختگان فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق است، ضمن بیان  دشواری های آموزش و مشکلات فنی بر سر راه تولید کنندگان پویانمایی در سال های گذشته و اشاره به مراحل تولید و ویرایش فیلمنامه ی پویانمایی ((بوشهر ٩:٢٠))  گفت: امروزه خلا موجود در حوزه فیلمنامه نویسی پویانمایی به شدت احساس می شود.
بعد از پخش قسمت هایی از این پویانمایی و همچنین پیشنمایش پروژه های دیگری همچون بوشهر ٩:٢٠ ، نگهبان فیروزه ای، دم جنبانک ها ، دکتر سید بشیر حسینی استاد برگزیده ی دانشگاه امام صادق و عضو هیئت علمی دانشکده صداوسیما با اشاره به کارکشتگی و تجربه ی ٩٠ ساله ی سینمای هالیوود در زمینه ی پویانمایی، اظهار داشت: امروز بیشتر حرکت هایی که ما انجام می دهیم در زمین بازی دشمن است و همیشه دشمن یک قدم از ما جلوتر بوده و تا هنگامی که این روند ادامه داشته باشد شاهد تغییر جدی در جنگ نرم نخواهیم بود.
وی با بیان اینکه امروز نیاز جبهه ی فرهنگی انقلاب ((تک تیر انداز)) فرهنگی است گفت: یکی از عللی که شبکه هایی همچون بی بی سی در سوریه تلفات بسیار کمتری داده اند اعزام خبرنگاران خبره ای است که می توانند تمام نیاز های یک گروه اعزامی خبری را  به تنهایی انجام دهند که اصطلاحاً به آنها ((خبرنگار-کوله پشتی)) گفته می شود.
این استاد دانشگاه امام صادق در ادامه بااشاره به ضرورت ایجاد و ترویج رسانه های نوین اسلامی ، راهبرد خروج از  وضعیت کنونی و پیشرفت در جبهه ی جنگ نرم را تربیت نیروهای پارتیزانی و چریکی دانست.