به گزارش بسیجی سو، اولین شامگاه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام در سال تحصیلی جدید به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت واحد جهاد و پایداری (گردان عاشورا) با حضور سردار قاآنی جانشین نیروی قدس سپاه در دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار شد.

این برنامه از ساعت 20 با قرائت زیارت عاشورا و تجدید میثاق با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس، در کنار مقبره الشهدای مسجد دانشگاه شروع شد و بعد از آن، برنامه رسمی شامگاه با نظام جمع و ستون کشی شرکت کنندگان ادامه پیدا کرد. از جمله بخش های مراسم تمرین صف جمع و حرکت و سکوت در شب و آموزش های اولیه نظامی را تمرین کردند.

در ادامه برنامه، مراسم معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام جناب آقای سید مرتضی احمدزاده در سال تحصیلی جدید برگزار شد و جناب آقای قلی نژاد مسئول سال گذشته بسیج دانشجویی این دانشگاه به ایراد سخنرانی پیرامون بسیج و وظیفه بسیج دانشجویی پرداختند.

پایان بخش برنامه ها نیز سخنرانی سردار قاآنی، جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیرامون دفاع مقدس و امتداد آن در خط مقاومت سوریه در مسجد دانشگاه امام صادق علیه السلام بود. سردار قاآنی درباره نفوذ انقلاب اسلامی در جهان سخن گفت و پیرامون توانمندی و اقتدار ایران و سپاه در مرزها صحبت فرمودند.

IMG_2533 IMG_2555 IMG_2540 IMG_2556 IMG_2569 IMG_2589 IMG_2592 IMG_2621 IMG_2594