سردبیر نشریه حیات در گفتگو با بسیجی‌سو :

اولین نشریه دانشجویی کشور به ایستگاه ۱۱۵ رسید

مهدی رمضانعلی سردبیر نشریه حیات، از انتشار صد و پانزدهمین شماره ماهنامه فرهنگی-سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) خبر داد.

مهدی رمضانعلی سردبیر نشریه حیات، در گفت‌وگو با بسیجی‌سو گفت:

شماره ۱۱۵ نشریه حیات (ماهنامه فرهنگی سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام)، در قالب چهار پرونده اقتصاد، جامعه، مقاومت و سیاسی به رشته تحریر در آمده است.

نشریه حیات در قالب پرونده ویژه اقتصاد به موضوع بودجه و بررسی و نقد ساختار آن مبنی بر فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در پی اصلاح ساختار بودجه، در پرونده جامعه به بررسی عدالتخواهی مصداقی و ابعاد گوناگون عدالتخواهی، در پرونده مقاومت به بررسی و تحلیل وضعیت فعلی کشور عراق و انتخابات آن و همچنین جریان صدر در این کشور و در پرونده سیاسی به موضوع اقناع سازی مردم از ناحیه مسئولین کشور پرداخته است.

در این شماره، آثار و گفتارهایی از: دکتر مهدی بهمنی، دکتر علی افضلی، دکتر محمدصادق تراب‌زاده، سید محمدباقر حکیم، علیرضا مجیدی، محمد مسرور و جمع دیگر از محققین و صاحب نظران علوم انسانی کشور منتشر شده است.

نشریه حیات به عنوان اولین نشریه دانشجویی کشور با نام «تفکر بسیجی» در سال ٧٠ آغاز به کار کرد و اکنون به ایستگاه ۱۱۵ رسیده است. رویکرد ما در نشریه، پرداخت دقیق به مسائل روز کشور در حوزه فرهنگ و سیاست از منظر علوم انسانی است؛ از این رو از کلیه دانشجویان و پژوهشگران علوم انسانی کشور جهت مشارکت در تولید و توزیع ماهنامه فرهنگی-سیاسی حیات، دعوت به همکاری می‌نماییم.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی شماره ۱۱۵ نشریه حیات را از طریق نرم‌افزار کتابخوان «طاقچه» مطالعه، و برای تهیه نسخه کاغذی آن به کتابفروشی‌ نشر اسم یا ترنجستان سروش، و یا صفحه اینستاگرام و کانال حیات در پیامرسان بله به نشانی hayatmag_ir@ مراجعه نمایند.

حیات در طاقچه:
«ماهنامه حیات ـ شماره ١١۵ ـ آذر ١۴٠٠»
https://b2n.ir/Hayat115