یادواره شهدای مدافع حرم شامگاه جمعه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری، روایت‌گری حاج حسین مسافر و حاج حسن باخرد، شعر خوانی آقایان احمد بابایی و محسن کاویانی و مرثیه‌سرایی حاج امیر عباسی با حضور 80 خانواده شهدای مدافع حرم  ایرانی و فاطمیون برگزار شد.

 

این یادواره که با محوریت تکریم و تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم برگزار شد، امسال پس از وقفه‌ای نسبتا طولانی به دلیل کرونا به یاد شهدای مدافع حرم جمعه 28 آبان در محل مجتمع فرهنگی ایوان شمس  با برنامه‌های متنوع برگزار شد.

 

در ابتدای مراسم، ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به میهمانان مراسم، یاد و خاطره‌ی شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی گرامی داشته شد.

 

در ادامه آقایان احمد بابایی و محسن کاویانی با شعرخوانی مراسم را با نام شهدا مزین کردند. حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری نیز طی سخنانی بحث ولایت و ولایت مداری را از موضوعات روز جامعه دانستند و ضمن تاکید بر این موضوع اهمیت آن را شرح دادند. در ادامه نیز حاج حسن باخرد و حاج حسین مسافر با روایت‌گری خود حال و هوای مراسم را با یاد شهدا معطر کردند. در پایان مراسم نیز حاج امیر عباسی به مرثیه‌سرایی پرداختند.

 

لازم به ذکر است که در طول مراسم ضمن دعوت از یکایک خانواده شهدا برای گرفتن عکس یادگاری، ضمن تجلیل و تکریم از آنها هدیه‌ای جهت یادبود خدمت آن ها اهدا شد.