به گزارش بسیجی سو ، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام  در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و ایجاد الگوی مناسب برای اردوهای جهادی و با رویکرد رساندن آنها به قله های عالی انقلاب اسلام اقدام به برگزاری اردوی جهادی با رویکرد ایجاد هسته های مقاومت در استان سیستان و بلوچستان، شهرستان نیک­شهر، دهستان چاهان در بازه زمانی 31/5 الی 12/6 نمود.

این منطقه که از مناطق محروم اقتصادی و فرهنگی و زیرساختی می باشد، در  سال‌های اخیر مورد توجه بسیجیان دانشگاه قرار گرفته و بسیجیان این دانشگاه قصد دارند با کمک و یاری خداوند متعال فقر و محرومیت فرهنگی و اقتصادی را برای همیشه از این منطقه ریشه کن کنند.

در این سفر علاوه بر شروع به ساخت یک باب مدرسه و پایگاه بسیج، به اتمام رساندن یک مدرسه شش کلاسه که حدود دو سال است نیمه تمام رها شده است،توسط این گروه و جمعی از جوانان خود دهستان دنبال شد. همچنین اصلی ترین رویکرد این اردو فعال سازی ظرفیت های مردم منطقه برای روز به روز فعال تر شدن و از بین رفتن فقر و محرومیت از این منطقه است که بدین منظور اردوی مشهد مقدس ویژه نوجوانان و جوانان این دهستان برگزار گردید.