بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام و المسلمین روحانی؛

سلام علیکم؛

خداوند متعال را به واسطه حضور پرشور و تاریخی مردم عزیز ایران اسلامی در تحقق حماسه سیاسی در انتخابات 24خرداد 92 و لبیک به دعوت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی شاکریم. همانطور که مقام معظم معظم رهبری مدظله العالی فرموده اند رأی مردم، رأی به نظام و آرمان‏های انقلاب است و إن‏شاءالله با تلاش های شما انقلاب اسلامی با سرعتی بیش از پیش به سمت آرمان‏های خود حرکت خواهد کرد. همچنین کسب اکثریت آراء را در این انتخابات به جناب‏عالی که از مبارزین ابتدای نهضت انقلاب اسلامی و از خدمتگذاران نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی آن بودید تبریک عرض نموده و در این خصوص نکاتی را به حضورتان عرض می‏کنیم:

1- توفیق خدمت در نظام اسلامی و در بالاترین مقام اجرایی کشور، مسئولیتی عظیم می‏باشد که مردم متدین ایران اسلامی شما را برای آن برگزیده و شایسته آن تشخیص داده‏اند، لازم است در این دوره 4 ساله نسبت به این امانت الهی کوشا باشید و با تحقق عدالت اقتصادی برای خدمت به اقشار محروم و مستضعف جامعه تلاش نمایید.

2- همان‏گونه که مقام معظم رهبری مدظله العالی اشاره نمودند، حضرت عالی رئیس جمهور همه ملت هستید و شایسته است برای حل مشکلات جامعه از همه سلایق و همه ظرفیت‏های جامعه متخصصین کشور که معتقد به آرمان‏ها و ارزشهای اسلامی و قانون اساسی هستند، استفاده نمایید که در گذشته نیز در بسیاری از موارد مشی شما مؤید این مطلب بوده است.

3- تحقق شعارها و برنامه‏هایی که وعده آن را به مردم داده‏اید از جمله «توجه به قانون» و «التزام به پیروی از اوامر ولی فقیه»، «حل مسائل اقتصادی» و… از جمله شعارها و برنامه‏های تبلیغاتی حضرت‏عالی بوده است که امیدواریم شاهد تحقق آن‏ها در دوره مسئولیت شما باشیم.

4- همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مشکل غربی­ها ایران هسته ای نیست بلکه ایران اسلامی است. اما نبرد حق و باطل امروز در سنگر انرژی هسته ای شکل گرفته است. لازم است حقوق حقه­ی ملت ایران در بحث انرژی هسته­ای که با تلاش­های مسئولین قبلی توسط دشمنان نیز به رسمیت شناخته شده است، در دولت آینده مورد توجه قرار گیرد نباید با تسامح و کوتاه آمدن در مقابل تمامیت خواهی قلدرمآبان، غربی موفقیت­هایی که تا امروز به دست آمده را از دست داد.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام همانند گذشته هدف اساسی خود را «پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در عرصه‏های مورد نیاز» می­داند و در این راستا آمادگی خود را نیز برای همکاری با دولت یازدهم در چارچوب مأموریت­ها و رسالت­های خود اعلام میدارد.

در پایان موفقیت شما را در مسیر خدمتگزاری به ملت شریف ایران و پیشبرد کشور به سمت تمدن اسلامی خواستاریم.

والسلام علی من اتبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام