بسم الله الرحمن الرحیم
یُریدُونَ أَنْ یُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ یَأْبَی اللَّهُ إِلاَّ أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ
می خواهند نور خدا را با دهانهایشان خاموش کنند و خداوند دست بر نمی دارد جز تا وقتی که نور خود را تمام و کامل کند، اگر چه کافران کراهت داشته باشند

آیا حضرت حجت (عجل الله فرجه و سهل الله مخرجه) از میان ما رفتند و چندین قرن در خفا بودند چون حکومت عباسیان قصد به شهادت رساندن ایشان را داشت؟
آیا نمیتوانستند چندسال در خفا بمانند و بعد بیرون بیایند تا به پشتوانه ی شیعیانشان حکومتی تشکیل دهند؟
پس مقصود از این غیبت طولانی چه بود؟
در قرآن کریم حضرت حق وقتی در مورد عامه صحبت میکند بارها از دوجمله ی «اکثرهم لایعقلون» و «اکثرهم لایعلمون» استفاده کرده. اسلام قصد اعتلای تفکر انسان را دارد. اسلام آمد و نحوه تفکر کردن را به انسان آموخت ولی تا زمانی که ائمه (علیهم السلام) حضور داشتند مردم نیاز به فکر کردن را در زندگی خود احساس نمیکردند چراکه هرزمان مسئله ای در زندگیشان پیش می‌آمد به سرعت به امام مراجعه می‌کردند. حضرت حجت پشت پرده رفتند تا انسان رشد کند و به کمال برسد. حضرت حجت آن روز برمیگردند تا تمدن اسلامی را به تحقق برسانند و تمامی دنیا به دین حق آگاه شوند.
این روز‌ها بوی رشد فکری می‌آید. جمعیت مسلمانان هر روز افزایش می‌یابد و کشور‌های اروپایی از این رشد واهمه پیدا کرده اند و پیشبینی کرده‌اند که در سال‌های روبه‌رو جمعیت مسلمانان در بعضی کشورها از بقیه بیشتر خواهد شد. و بالاخره امروز از میان مکتب خلفا در نیجریه ده میلیون شیعه ی امیرالمومنین با عقیده ی مستحکم برمی‌خیزد که مشتاق ملاقات با خداست و تشنه‌ی شهادت. گویی هنوز نفهمیده‌اند که با ریختن خون شیعه نتیجه‌ عکس می‌گیرند. وهابی حکومتی و غیرحکومتیش فرق نمی کند یکی با شکم ورم کرده اش بر تخت سلطنت سرزمین وحی تکیه می زند و در نیجریه خط دهی می کند دیگری در سوریه و عراق نعوذ بالله دعوی خلافت رسول اکرم را می کند و در غرب آفریقا شعبه ی دوم می زند. آری … حماقت وهابیت و نوچه‌هایش شهره‌ی عام است ولی خالق وهابیت خوب می‌داند آندلس را چطور آندلس کند.
خشم احمقانه‌ی وهابیت ممکن است موجب پرکشیدن حمدها و حمیدهایمان ، احمدها و محمودهایمان، حُمیدها و علی‌حیدرهایمان شده باشد ولی نصیبه‌ها و سهیلاها و محمدهایمان از زیر خاکستر بلند می‌شوند ؛ قوی‌تر و مستحکم‌تر.
شیخ زکزاکی مصداق بارز مقاومت شیعی رهبر شیعیان نیجریه دست بر گلوی بد فهمی اسلام در نیجریه گذاشته و می‌فشارد. مسلمانان امت واحده ای هستند و وظیفه ای در این میان بر گردن جمهوری اسلامی ایران سنگینی میکند که حمایت از شیعیان مظلوم نیجریه است.
خطاب امروز بنده به سوی دولت کنونی ست وزارت امور خارجه اش و هر آن کس توان دارد صدای خودش را به گوش کثیف وهابیون نیجریه برساند. وظیفه ی من و شما امروز عکس العمل نشان دادن به این اقدامات خبیثانه است که اگر اقدام نکنیم مصداق حدیث حضرت رسول (صلی الله علیه و آله) می‌شویم و مسلمان ، به معنای تسلیم حضرت حق ، نخواهیم بود. پس ای آقای ظریف! کم ترین کاری که شما میتوانید انجام دهید تحریم کردن نیجریه و خواندن تنظیم بیانیه ای قوی و قرّا است که سبب پیروی کشورهای مسلمان منطقه و جبهه گیری آنان شود.
امروز یک نظامی مزدور غرب با برچسب مسلمان در نیجریه به قدرت رسیده و به جای اینکه به دزدان صحرایی دختران نیجریه ای بپردازد به سراغ شیعیان صلح جوی سرزمینش رفته و آن ها را خطرناک می نامد. افعی متظاهر به اسلام همان اول که به قدرت رسید شیخ سیه پوست روشن ضمیر اهل نیجریه را به بند کشید و از آن جایی که لقمه ی بزرگ تر از دهان برداشته بود دورش پیچیده تا ذره ذره او را ببلعد اما این افعیِ خوار نمی دانست که به دم شیر پیچیده.
خمینی نیجریه شجاع است اما او آن شیر مذکور نیست. این ها یا نمیدانند شیعه یعنی چه یا نمی دانند مولای شیعیان کیست و یا لقبش را نمی دانند . بگویید گوش های کرشان را باز کنند و بشنوند که مولای ما امیرالمومنین حیدرکرار است ؛ اسد الله الغالب ، غالب کل غالب و شیعه پا جای پای مولایش میگذارد. شمشیرهای ما چند سالی ست که در غلاف مانده ولی مطمئن باشید زنگ نزده چون هر شب پس از یک روز مذاکره در میان تاریکی شمشیرهایمان را تیز کرده ایم تا یادمان نرود به کافر و یهودی نمی شود اعتماد کرد.
به این ها بگویید اگر از نهروان درس نگرفتید از نبرد عراق درس بگیرید که نگذاشتیم مشتی خاک از حرم ابی عبدالله کم کنید و جوانانمان تا به آخرین قطره ی خونشان ایستادند و خون کثیفتان را بر خاک تشنه ی عراق و سوریه ریختند. آری … ما صدر زاده ها و همدانی ها داده ایم ما حججی ها داده ایم که حتی با شهادتشان شما را تحقیر کردند.
و امروز جمهوری اسلامی از مظلوم دفاع خواهد کرد چرا که برای همین آمده است همان طور که رهبر عزیزمان در روزهای آخر سال 96 فرمودند ما در جمهوری اسلامی شعارمان عبارت است از توحید، ولایت‌الله و ولایت اولیاءالله، عدالت اجتماعی و تکریم انسان.
والسلام علی من اتبع الهدی

نوشته‌ای از مهدی امیرمحسنی