بانام خدا

وَ إِذْ قالَتْ طائِفَهٌ مِنْهُمْ یا أَهْلَ یَثْرِبَ لا مُقامَ لَکُمْ فَارْجِعُوا وَ یَسْتَأْذِنُ فَرِیقٌ مِنْهُمُ النَّبِیَّ یَقُولُونَ إِنَّ بُیُوتَنا عَوْرَهٌ وَ ما هِیَ بِعَوْرَهٍ إِنْ یُرِیدُونَ إِلاّ فِراراً

و آن گاه که گروهی از آنان(منافقان) گفتند: ای مردم مدینه! (در صحنه جنگ) برای شما جای ماندن نیست، پس برگردید. و گروهی از آنان از پیامبر اجازه (بازگشت) می‌خواستند (و) می گفتند: همانا خانه‌های ما بی‌حفاظ است. در حالی که بی حفاظ نبود و آنان جز فرار (از جنگ) قصد دیگری نداشتند. احزاب/13

خطاب به وزرایی از دولت دوازدهم که به مقام عظمای ولایت نامه نوشتند و درصدد تحمیل لوایح استعماری پالرمو و CFT به رهبری معزز و نظام برآمدند؛
۱. پر واضح است که رهبری با پیوستن به کنوانسیون‌های خارجی و به‌طور مشخص کنوانسیون‌ها و لوایح ذیل FATF که عاقبت نامعلومی دارند و به قول معظم‌له محصول اتاق‌های فکر دشمن‌اند مخالف بوده و این مطلب را در علن و غیر علن به کنایه و حتی مستقیم اعلام نموده‌اند.
۲. اظهر من الشمس است که رهبری تحت هیچ شرایطی اعتقاد ندارند که ما در بن‌بست قرارداریم و بالعکس به نصرت الهی و توان داخلی نیروهای جوان این کشور که راهگشای تمام مشکلات ماست، سخت معتقدند.
۳. تجربه ملت شریف ایران گواهی می‌دهد که از اعتماد به دشمن خصوصا نوع غربی آن تاکنون هیچ امتیازی نصیب ایران نشده است و آمریکا و اروپا تا سرحد مرگ سعی در اثبات غیرقابل اعتماد بودنشان داشته‌اند (نظیر ماجرای مک فارلین، مذاکرات سعدآباد، برجام، بسته حمایتی اروپایی و …) لکن عده‌ای کوردل در بین مسئولان، هم‌چنان قصد ندارند از خواب غفلت خود بیدار شوند و هم‌چنان تغافل می‌کنند.
۴. همانطور که شخص آقای ظریف در مجلس شورای اسلامی تصریح کردند نه خودشان، نه آقای روحانی و نه هیچ شخص دیگری نمی‌توانند تضمین کنند که در صورت اجرای شروط فتف، ما از لیست سیاه این سازمان خارج شده و می‌توانیم روابط بانکی بین‌المللی برقرار کنیم.
۵. حتی اگر به فرض محال هم ما از لیست سیاه فتف خارج شویم هم‌چنان تحریم‌های ثانویه آمریکا به قوت خود باقی است و مانع برقراری روابط ما با سایر نهادهای مالی و بانک‌های بین‌المللی خواهد شد.
۶. در درون کشور و در همسایگی ما ظرفیت‌های عظیم اقتصادی وجود دارد که متاسفانه به عمد یا غیر عمد با نادیده‌گرفتن آنها سعی در بن بست جلوه دادن اوضاع اقتصادی کشور می‌شود؛ حال آنکه دنیا فقط به غرب محدود نمی‌شود و از قضا عمده حجم مبادلات اقتصادی ما نیز با کشورهایی چون چین و هند و کره و ترکیه و عراق است و متاسفانه عمدا یا از روی تنبلی در تحکیم روابط با این کشورها به صورت مشهود کم کاری می‌شود.
۷. متاسفانه نتیجه این انفعال و گدایی از غرب و رها کردن اوضاع اقتصادی و فراموش‌کردن تولیدکنندگان چیزی نبوده جز تعطیلی واحدهای مختلف صنعتی و بیکاری قشر قابل توجهی از صنعتگران و کارگران. تفکر لیبرالی این طیف مسئولان به واگذاری‌های متکی به رانت کارخانه‌های بزرگ دولتی ختم شد و بدین ترتیب بخش عمده‌ای از سلول‌های اقتصادی کشور را به دست خود و با بی‌توجهی به ورطه نابودی کشاندند و باز برای پیدا کردن راه‌حل به سمت غرب چشم دوختند.
۸. اعتقاد این طیف لیبرال مبنی بر کوچک‌سازی دولت و عدم کنترل بازار و سیاست‌های مبتنی بر بازار آزاد تاکنون نتیجه‌‌ای جز این نداشته است که سرمایه‌داران خون مردم را در شیشه کرده و به طرز سرسام‌آور و غیرقابل کنترلی قیمت‌ها را بالا برده اند.
۹. دولت‌های مطبوع این لیبرال صفتان همواره در شرایط بحرانی و جنگ و هجوم همه جانبه اقتصادی دشمن به جای پشتیبانی از مردم و کنترل بازار و حمایت از تولیدکنندگان به مدیریت افکار عمومی و بازی‌های سیاسی مشغول بوده و سعی در این داشته اند که همواره توجهات را از اقتصاد به عنوان مسئله اصلی دور کرده و درگیر موضوعات فرعی و حاشیه‌ای کنند؛ نظیر صحبت‌های اخیر آقای روحانی در بحبوحه فشار اقتصادی بر مردم در مورد حجاب و فیلترینگ که تلاشی مذبوحانه برای دور کردن توجهات از شکست‌های پیاپی دولت در حوزه دیپلماسی و افتضاح به بار آمده در سیاست‌های اقتصادی ناشی از رها کردن کشور بود.
۱۰. روش منافق گونه این افراد در جهت تغییر اولویت های مردم همواره اینطور بوده که شرایط را بیش از آنکه در عمل هست، دشوار و بن‌بست جلوه داده و سعی در تحمیل شرایط دشمن به مسلمین دارند و دست آخر نیز این اقدام بی‌شرمانه خود را تصمیم نظام می‌خوانند! تا از مسئولیت افتضاحی که به دست خود به بار آورده‌اند شانه خالی کرده و نیز نظام را در نظر مردم مقصر جلوه دهند، درحالیکه مقصر تمام این کژی‌ها نه نظام است نه دشمن، مقصر اصلی همین منافقان و لیبرال‌مآبان اند!
آقایان وزرا، با توجه به مواردی که ذکر شد، به صراحت اعلام می‌کنیم که کشور در بن‌بست نیست؛ بلکه این سیاست‌های لیبرالی شما غرب‌پرستان بیگانه با منطق انقلاب اسلامی است که به بن‌بست رسیده و به گل نشسته است. بن‌بست خود شما هستید و این بوی تعفن تفکرات مسموم لیبرالی است که به مشام می‌رسد.
خیال کرده‌اید می‌توانید با یک نامه، مولای ما را تحت فشار بگذارید؟! مگر ما مرده باشیم. فضاحت برجام و آدرس غلط دادن به مردم و اتلاف عمر و سرمایه‌ ملت بس نبود که درپی برجام 2و 3 هستید؟ مگر برجام دردی از این مردم دوا کرد که حالا قرار است نسخه‌های مشابهش کاری کنند؟ باور کنید اگر برجام نسخه‌ای شفابخش بود ابتدا چشمان شما را باز می‌کرد نه اینکه بیش از پیش بر خامی‌تان بیفزاید!
آقایان وزرا، امروز با شما اتمام حجت می‌کنیم، اینجا جمهوری اسلامی است؛ اگر تاب ایستادگی و مقاومت دربرابر سیل دشمنان این ملت را ندارید، از سمت خود استعفا دهید. این مردم در میانه جنگ اقتصادی به مسئولانی شجاع نیاز دارند نه به بزدلانی واداده دربرابر استکبار.
بسیار متاسفیم که در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی افرادی نامحرم با انقلاب و مردم باید بر مردم مسلط باشند. بی‌شک تجربه مردم در بی‌نتیجه بودن راهی که رفته‌اید مانع از ادامه دادن این مسیر خواهد شد و جنبش دانشجویی نیز از تمام ظرفیت‌ها برای رسوا کردن این مسیر غلط و لیبرالیست‌ها و منافقان استفاده کرده و به پشتوانه مردم و رهبری معظم اجازه خروج انقلاب از مسیر اصلی را نخواهد داد و لو کره الکافرون.